2019. január 8., kedd

Jigsaw 8.

SAW 8.

Tudvalevő,hogy én nagy Fűrészrajongó vagyok.
Az 1.-től 7.-ig zseniálisan lett felépítve és imádom, hogy keretes szerkezetű.
Tökéletes lezárást kapott. És mindegyik részben van izgalom és folyamatos suspense.
Mivel gorefan vagyok, ezért a töménytelen naturisztikus kínzások ábrázolása is sokat dob a filmen.
Akármikor, akárhányszor megnézném mindet!
A csapdák elmések. Igaz van benne pár fail, de annyira jó filmek, hogy simán elhanyagolhatóak.

Na! Térjünk rá a Fűrész 8. - Újra játékban c. "csodára".
Moziban akartam megnézni, de hálás vagyok, hogy nem tettem.
A színészek játéka gyengusz. A történet 2 szálon fut, de ettől sem lett jobb...
Enyhén szólva is egy trágyakupac :D
Hoppá! A történet. Mondanivaló, mint olyan, nincs.
(Bár ha valaki megfejti, meghívom egy sörre!:D)
A szinkron förtelmes, a csapdákat még én is simán megcsináltam volna :DD
Nekem a gore is lájtos benne.
Úgy ahogy van hihetetlenül uuuuunalmas!
Még trash-nek se mondanám, mert ahhoz is gyenge.
Szimplán még több pénzt akartak belőle kihozni. That's all...
Leigh Whannel író és James Wan rendező, ahhoz képest, hogy csináltak Fűrész movie-kat
(és egyéb nagyon jó filmeket is) fingom sincs, hogy
gondolták ezt a szart :D

Ha össze kéne hasonlítanom más filmekkel, csakis ZS-kategóriásak jutnának eszembe. :D
(Sharknado, Náci Zombik...stb. stb...)

Kiknek ajánlom?
Fűrészfanoknak SEMMIKÉPP! :D

Nálam: 2/10


/pozitív, negatív kritikát egyaránt várok!/

1 megjegyzés:

  1. Szerintem a második résztől nagyjából olyan a széria, mint azt nézni, hogy valami kis srác rovarok lábát húzza ki. Ennek és a 7. résznek szerintem egyáltalán nincs létjogosultsága.

    VálaszTörlés